30-03-2018, 16:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-04-2018, 19:17 przez DiamondDust.)
Data: 03.04.2018 Wtorek 19:30
Nazwa misji: Low Supply
Mapa: Altis
Typ: Coop
Opis sytuacji:
Kilka miesięcy temu Republika Altis została wstrząśnięta wybuchem wojny domowej. Południowy zachód wyspy oraz jej północny wschód zostały zajęte przez siły samozwańczej Demokratycznej Republiki Altis. O ile rebelia w Sofii i Molos została szybko stłumiona, Demokraci zdołali dobrze przygotować swoje pozycje dokoła Kavali, a nawet rozszerzyć swoje wpływy. W międzyczasie słabo zaludniony półwysep Drimea, będący odpowiedzialny za produkcję co najmniej ćwierci energii elektrycznej wyspy, ogłosił niepodległość. Aktualnie uznają się za sojuszników Republiki Altis w walce z Demokratyczną Republiką Altis, skupiając się przede wszystkim na okolicach swojego półwyspu.
Siły Narodów Zjednoczonych zostały wysłane na Altis, gdy drugi z wynegocjowanych przez NZ rozejmów został złamany. Demokratyczna Republika Altis z wsparciem ze Wschodu zajęła ważne miasto Zaros, powołując się na tamtejsze rzekome ataki artyleryjskie na ich pozycje. Miasta Therissa i Poliako zostały tymczasowo przejęte przez siły NZ, by wprowadzić pokój w regionie.
Pierwszym krokiem do osiągnięcia tego celu będzie zajęcie punktu zapalnego w Zaros. Demokratyczna Republka Altis odmówiła oddania tego terenu, więc będzie musiał być on zajęty siłą. Niestety, NZ są nieprzygotowane - lądowanie na wyspie odbyło się parę dni temu, relacje ze wszystkimi stronami konfliktu są napięte, a wiele transportów z ekwipunkiem ma problemy z lokalną obsługą lotnisk. Oznacza to, że oddziały muszą liczyć każdy swój strzał w czasie odbijania miasta.
Są jednak też dobre wieści - Pryncypiat Drimei zadeklarował pomoc Narodom Zjednoczonym, jeśli mieliby oni napotkać jakiś opór. Dodatkowo, kwatermistrzostwo w Therissie będzie w stanie wysyłać niewielkie, ale regularne transporty zasobów przez cały atak. Drużyna uderzeniowa nie może jednak wejść do Therissy, ponieważ jest za blisko Republikańskich linii - Republikanie niepokoją się, że Zachód może chcieć wykorzystać wojnę domową do ataku na ich niepodległość.
Zadania główne:
1) Zajmijcie Zaros
2) Nie pozwól, by zajęto kwatermistrzostwo
Zadania dodatkowe:
1) Nie pozwól, by zniszczono ciężarówkę kwatermistrzostwa
2) Zachowaj przy życiu co najmniej sześciu członków drużyny uderzeniowej
Sloty:
Zulu (Alpha 1-5):
1. Kwatermistrz Diamond Dust
Yankee (Alpha 1-4):
1. Dowódca oddziału szachcik
Alpha (Alpha 1-3):
1. Dowódca drużyny Oro
1. Dowódca drużyny Oro
2. Medyk WujekZoltaX
3. Strzelec DiaZ
4. Strzelec klapek
5. Strzelec
Beta (Alpha 1-2):
1. Dowódca drużyny
2. Medyk zbysiek*
3. Strzelec spygame7554
4. Strzelec NieZalezny
5. Strzelec
1. Dowódca drużyny
2. Medyk zbysiek*
3. Strzelec spygame7554
4. Strzelec NieZalezny
5. Strzelec
Charlie (Alpha 1-1):
1. Dowódca drużyny
2. Medyk
3. Strzelec
4. Strzelec
5. Strzelec
1. Dowódca drużyny
2. Medyk
3. Strzelec
4. Strzelec
5. Strzelec
Mapa:
Czerwony - Dem. Rep. Altis
Zielony - Prync. Drimei
Fioletowy - Rep. Altis
Niebieski - NZ
Dodatkowe informacje:
Każdy zaczyna w drużynie uderzeniowej i ma w niej jedno życie.
Yankee dowodzi Alpha, Beta, Charlie.
Macie mało amunicji - zapewnienie transportu amunicji jest ważne.
W razie śmierci odradzacie się i przebieracie ładnie w strój żołnierzy Drimei (Independent) - będzie w odpowiednim miejscu Arsenal i transport. Nie odjeżdżajcie jednak od razu - poczekajcie, żeby zbudować małą drużynę (3-5 osób).
Jeśli będzie za mało osób (ponieważ dałem mało czasu na zapisy) postaram się znaleźć późniejszy termin.