Secret Knowledge
[ COOP | 11.12.2021 | Sobota | 20:00 ]
Melo & Alexander
Odprawa:
Lata dwutysięczne, Malden. Dobrze zorganizowana grupa terrorystów porwała jednego z najlepszych i najwybitniejszych amerykańskich naukowców w dziedzinie fizyki w celu zmuszenia go do zaprojektowania broni masowego rażenia przeciwko USA. Z danych naszego wywiadu wynika, że napastnicy postawili na stworzenie broni, która wykorzystywałaby impuls elektromagnetyczny (EMP), co oznaczałoby, że przeciwnik chciałby najprawdopodobniej unieszkodliwić znaczącą część infrastruktury elektronicznej i elektrycznej naszego kraju. Okazuje się ponadto, że urządzenie jest już praktycznie skończone, więc uznaliśmy, że dobrym pomysłem byłoby wykraść ten sprzęt i użyć go przeciwko terrorystom.
Nasz plan wbrew pozorom jest całkiem prosty, musimy po pierwsze wykraść dokumentację techniczną broni, bez niej wrogowie będą mieli ograniczone pole do manewru jeśli chodzi o potencjalne użycie EMP, bądź próbę zbudowania kolejnego. Następnie należy zabezpieczyć broń i przekazać ją naszemu człowiekowi, który infiltruje od dawna tę grupę terrorystyczną, dzięki niemu wysadzimy ładunek w środku elektrowni należącej do przeciwnika. Wykończymy wrogą infrastrukturę niszcząc ręcznie zapasowe generatory, a kolejnie udamy się do wieży radiowej i zniszczymy jej awaryjne zasilanie. Ostatecznie przeprowadzimy szturm na wrogą bazę wojskową i odbijemy przetrzymywanego w niej naukowca.
Czas i warunki atmosferyczne operacji: noc, pogoda nieznana.
Siły sojusznicze: United States Special Operations Command (SOCOM).
Siły przeciwnika: Terroryści kontrolujący całą wyspę, raczej słabo wyposażeni, ale liczni. Mają wsparcie techniczne i logistyczne ze strony Rosjan. Możliwa obecność pojedynczych oddziałów Specnazu.
Ważne! Należy jak najdłużej utrzymać obecność naszych oddziałów w tajemnicy. Im dłużej nie zaalarmujemy wroga tym lepiej. Rekomendacja ogólna: nie dać się wykryć w ogóle do czasu szturmów.
Zadania:
1. Zabezpiecz EMP oraz dokumenty znajdujące się w wiosce. Wedle danych wywiadu znajdują się one w metalowej stodole.
2. Przegrupuj się na pozycji niedaleko elektrowni i wezwij kierowcę pojazdu EMP (naszego infiltratora). Przekaż mu gotowość do akcji.
3. Poczekaj aż kierowca przewiezie broń do elektrowni. Gdy zaparkuje on w odpowiednim miejscu, EMP automatycznie się uruchomi. Pamiętaj, że nasz agent jest w pełni incognito, dlatego należy pozwolić mu wykonać swoją część zadania w spokoju.
4. Po detonacji, wykonaj szturm na elektrownię i zniszcz generatory zapasowe. Zniszcz także cysternę z paliwem, znajdującą się w hangarze.
5. Sabotuj stację radiową wroga.
6. Wykonaj szturm na bazę wojskową i odbij naukowca. Następnie ewakuuj się z Malden!
Sloty:
Echo 1-1:
Team Leader: szachcik
Medic: Marcin648
Sapper: kamea10
AT: Ratafaker
Team Leader: szachcik
Medic: Marcin648
Sapper: kamea10
AT: Ratafaker
Echo 1-2:
Team Leader: Vester
Medic: Mat
Machinegunner: Candy_Bar
AT: rispo
Echo 1-3:
Team Leader/Spotter: Wrr
Marksman: kbz
UAV Operator: Kostka Rosołowa
AT: Terich09
Team Leader: Vester
Medic: Mat
Machinegunner: Candy_Bar
AT: rispo
Echo 1-3:
Team Leader/Spotter: Wrr
Marksman: kbz
UAV Operator: Kostka Rosołowa
AT: Terich09
Rezerwa:
Rifleman: Tomo
Rifleman: Rysio
Rifleman:
Rifleman: Tomo
Rifleman: Rysio
Rifleman:
Modyfikacje:
Paczka podstawowa
Prezydent, Zeus, VIP, pułkownik z lotniskowca.