Friendly Fire

Pełna wersja: [COOP | 15.11.2020] C%c5%82a
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cła
[Obrazek: image.png]
 COOP | 15.11.2020 | 19:40

Opis:  Naszym zadaniem jest odbicie i dostarczenie do wyznaczonego LZ zakładnika, który przebywa w wiosce Spetzyahir. Ponadto mamy zabić bardzo ważną osobę w wiosce Mandingara, a po drodze zniszczyć ładunki wybuchowe, które mogą znajdować się w wiosce Lolosalam.
Miejsce: CLA Clafghan
Mapa:
[Obrazek: qltKSZN.jpg]
[kliknij, aby powiększyć obrazek]
Zadania:
  • Odbij Szach al-Harirr'a
  • Przeszukaj wioskę
  • Zabij Hadam Suhajn
Radia:
Zero:
148 - Kanał 1
343 - Block 1 Kanał 1
Zero-Alpha 1:
148 - Kanał 1
343 - Block 2 Kanał 1
Zero-Alpha 2:
148 - Kanał 1
343 - Block 2 Kanał 2
Zero-Delta (light):
148 - Kanał 1
343 - Block 3 Kanał 1
Sloty:
Zero
  1. Squad Leader - szachcik
  2. EOD - Bon
Zero-Alpha 1
  1. Team Leader - niebieskaszybkosc
  2. Medic - Vester
  3. Operator - AtomicAlexander
  4. Grenadier - Melo
Zero-Alpha 2
  1. Team Leader - Terich09
  2. Medic - CiapCiap
  3. Operator - Terich18
  4. Grenadier - Rysio
Zero-Delta (light)
  1. Team Leader - owca
  2. Operator - Asuto
  3. Operator - zbysiek
  4. Operator - Marcin648
Zero-Rezerwa
  • F-14A Geycat - klapek
Dodatkowe informacje:
Mody:
Preset:[attachment=4]
Zero-Delta 4
zerozero eodeoo
jakiś medyk
Zero-Alpha 1
Grenadier
rezerwa
Zero-Alpha 1 Operator
Zero-Delta TL
Zero-Delta Operator
zero-alpha 2 medyk
Zero-Alpha1 TL (mówię to jebnie ( ͡° ͜ʖ ͡°))
Zero-Alpha 2  Grenadier
Zero-Alpha 2

Team Leader - ja
sallami ostatni wolny slot
A to moze rezerwa
Skrypt na noktowizję (z ustawieniami CBA)


Ustawienia noktowizji:
Kod:
// ACE Nightvision
force ace_nightvision_aimDownSightsBlur = 0;
force ace_nightvision_disableNVGsWithSights = false;
force ace_nightvision_effectScaling = 0;
force ace_nightvision_fogScaling = 0;
force ace_nightvision_noiseScaling = 0;
force ace_nightvision_shutterEffects = false;


Ustawienia staminy:
Kod:
// ACE Advanced Fatigue
force ace_advanced_fatigue_enabled = true;
ace_advanced_fatigue_enableStaminaBar = true;
ace_advanced_fatigue_fadeStaminaBar = true;
force ace_advanced_fatigue_loadFactor = 1;
force ace_advanced_fatigue_performanceFactor = 1;
force ace_advanced_fatigue_recoveryFactor = 5;
force ace_advanced_fatigue_swayFactor = 1;
force ace_advanced_fatigue_terrainGradientFactor = 0.5;