Isle Duale mieliśmy już nie raz mapa dość ciekawa taka Afryka ale jakoś nie specjalnie porywająca co do PSZtów osobiście jestem jak najbardziej Za
Podpisuję się pod Matem, chociaż w przypadku wszelkiej maści map wydaje mi się, że najlepszą opcją byłoby składanie propozycji razem z pewnego rodzaju deklaracją, że zrobi się (albo załatwi się z którymś MM) na niej np 4-5 misji na dzień dobry. Żeby nie było tak, że potem mapa leży i się kurzy.
To coś ode mnie.
Nazwa modyfikacji: Chernarus Redux
Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...arus+redux
Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): nowa, bardzo klimatyczna mapa, dobra pod tryb zombie.
Uzasadnienie propozycji modyfikacji*: Myślę, że screenshoty zrobione przez autora modyfikacji mówią same za siebie. Jak ja zobaczyłem to mi szczęka opadła (h3h3). Niestety mod wymaga dodatkowej modyfikacji, na budynki.
(05-03-2018, 02:10)AtomicAlexander napisał(a): [ -> ]To coś ode mnie.
Nazwa modyfikacji: Chernarus Redux
Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1128256978&searchtext=chernarus+redux
Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): nowa, bardzo klimatyczna mapa, dobra pod tryb zombie.
Uzasadnienie propozycji modyfikacji*: Myślę, że screenshoty zrobione przez autora modyfikacji mówią same za siebie. Jak ja zobaczyłem to mi szczęka opadła (h3h3). Niestety mod wymaga dodatkowej modyfikacji, na budynki.
Mod epicki ale trzeba też brać pod uwagę że nie każdy ma potwora 64 GB ramu 2x1080TI więc poddałbym tę mapę testom na jakiejś misji
Island Panthera a w tym miejscu jest w
steam workshop (na armoholicu jest to lepiej opisane, a wersja jest ta sama)
Duża mapa/wyspa dająca wiele możliwości podejścia do rozgrywki, posiada 2 wersje zimową i letnią, po szybkich testach na moim sprzęcie, który nie jest najwyższych lotów mapa spisuje się nawet nieźle
Alex - Mapa fajna ale to jest PostApo wiec za dużo misji na tym nie wymyślisz (tylko do zombie i nawyzej coś ala ewakuacja cywili) moim zdaniem nie warto ładować mapy która obciąża komputery tylko pod Zombie które defacto nie bedzie czesto grane. Salami Island Panthera znam ta mape we wcześniejszch wersjach posiadała straaaaaszne bugi które psuły rozgryywke na niej trzeba by dogłębniej potestować możliwe że mapa ma potencjał ale tam są praktycznie same góry trudny teren dla MM
@Mat no właśnie najlepszy teren dla MM
@Salami bardziej wkur*iajacy
proponuję tego Reduxa wsadzić do modyfikacji dodatkowych, mapa jest zbyt dobra by ją zignorować
Mapę, którą proponowałem, grałem z SDS, jest zajefajna i większość kompów ją raczej uciągnie, graliśmy tam w teamie, gdzie parę osób miało słabe kompy i grało normalnie. Co do jej wykorzystania: przede wszystkim zombie, albo post apo misja (Ruscy i te sprawy)
(04-04-2018, 23:22)Terich09 napisał(a): [ -> ]
- Nazwa modyfikacji: Lingor+Dingor Island v3.82
- Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=718649903
- Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Mod dodaje jedną nową mapę w dwóch wariantach (tropikalny i pustynny).
- Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Jest to ciekawa mapa którą można by ograć parę razy. Od wielu osób słyszałem że jest dobra pod coopy i z własnych testów które przeprowadziłem wynika że jest raczej dobrze zoptymalizowana. Nie powinna więc sprawiać problemów na serwerze. Mam już przygotowane 2 misje coop do zagrania na tej mapie i jeżeli zostanie dodana a misje się spodobają to mam już zaplanowane 3 coopy do zrobienia. Dodatkowo na obu misjach chcę przetestować rodzaj rozgrywki w których nie jest potrzebny zeus w czasie gry (aby mogły być grane kiedy się chce ) i jeżeli wszystko obejdzie się bez większych komplikacji to pozostałe misje też będą "bez zeusowe".
mod wydaje się ok ale trzeba go najpierw zobaczyć pod względem technicznym i fakt że był aktualizowany ostatnio 1 kwietnia 2017 o 8:42 jest trochę niepokojący
Bo może już nie napływają im skargi i nie ma co poprawiać a ty się czepiasz
Ja osobiście jestem przeciw ACRE2 dlaczego ? prosta sprawa nie można wcisnąć 3 klawiszy i jednocześnie gadać bo przerywa nadawanie + połowa osób nie zna na TFR jak gadać przez radio a co dopiero na Acre gdzie jeden komunikat zagłusza drugi a potem będzie "a bo nie słyszałem tego"