Shoutbox archiwum
avatar
nie wątpie że infusion poprawia osiągi, bo jest bardziej zoptymalizowany upgrade na DayZ SA to pokazał. silnik bardizej przyjazny w kodowaniu i robieniu modyfikacji, ale... jak widzę trójkątne koła zrenderowane na odległości niecałych 100 metrów i latające modele, zamiast poprawny ragdol to coś mi tu nie gra.
avatar
Przypomnę tylko wieśka 3 przed downgrejdem wizualnym Big Grin
avatar
Nie no trzeba sprecyzować o czym rozmawiamy. Silnik Enfusion jak najbardziej jest świeży, wydajny, dużo bardziej uniwersalny, obiektowy... Gry które aktualnie mamy na tym silniku to dość słabo wykorzystują potencjał. Dayz SA było pierwotnie stworzone jeszcze pod Arme 2.5, to co widzimy teraz to są tylko przeportowane mechaniki na nowym silniku. VBS4 podobna sytuacja ze względu na kompatybilność wsteczną oraz charakter produktu. To coś armopodobnego co powstaje wygląda na modyfikowane dayz. Grafiki nie oceniam wcale bo w trakcie produkcji to może się 10 razy zmieniać, a sam silnik obsługuje wszystkie bajery z DX12 czyli w tym raytracing.
avatar
kek
avatar
Powiewu świeżości
avatar
Czego oczekiwałeś?
avatar
w takim razie bida wciąz ;c
avatar
@Seba Jak przecież Enfusion już masz w dayz/vsb4.
avatar
a skoro ten screenshoot udostępniony i widzimy trójkątne i rozmazane kółka na odległości niespełna 100 metrów (?) oraz modele taka bieda to wygląda nieco słabo. przynajmniej skakać i się wspinać będzie można w tej grze, to na pewno
avatar
@Marcin648 dopóki ludzie nie dostaną tą grę z najnowszą wersją silnika to nie wiadomo co dostaniemy w łapy. screenshooty i pokazy filmikowe zawsze są renderowane na najwyższych ultra opcjach na połączocnych ze sobą 4 kartach graficznych najnowszych jaki ma rynek do zaoferowania, aby ani źdźbła klatki na sekundę nawet nie umknęła. jeszcze klimat zrobiony etc.
avatar
@Seba "Bohemia idzie w stronę Call of duty." xD Bohemia to szła stylem cod'a że ten sam silnik i tylko grafikę zmieniamy. Teraz to właśnie się zmienia. Enfusion jest zupełnie od zera nowym silnikiem.
avatar
Jeździłbym tym uralem
avatar
ale pierdoły gadasz seba. Silnik sam w sobie pokazał niewiele ze swoich możliwości, a co potrafi się dowiemy dopiero jak wyjdzie na tym jakiś pełnoprawny sandbox, nie wiem gdzie Ty widzisz to call of duty
avatar
Pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie
avatar
chociaż porównać infusion do obecnego silnika army3 to jest skok technologiczny, ale na te czasy troche za późny ten skok, spóźnili się z 3-4 lata z tym skokiem
avatar
Bohemia idzie w stronę Call of duty. żadnych znacznych zmian w silniku gier, tylko aby modele 4x4k wrzące po 150 GB gra ładnie pociągnęła D;
avatar
Nie powiedziałbym, ze coś tam wyglada "epicko". Wygląda ladnie jak na standardy army, ale to bardziej dayz na modach. Taka arma 3 i pół. Nie spodziewałbym sie też zadnego edytora w tej grze skoro mowa tylko o dwoch trybach i tylko multi
avatar
Zawsze można włączyć opcję "nie strzelać póki nas nie zaatakują"
avatar
po co oni starają się tak z tą zielenią, trawą i krzakami skoro i tak boty będą przez nie widzieć... xD
avatar
Budynki i droga wyglądają epicko ale te modele jak z a1 xD