Friendly Fire
Regulamin serwera Arma 3 ACE - Wersja do druku

+- Friendly Fire (https://www.friendly-fire.pl/forum)
+-- Dział: Forum ogólne (https://www.friendly-fire.pl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Dział: Regulaminy (https://www.friendly-fire.pl/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Wątek: Regulamin serwera Arma 3 ACE (/showthread.php?tid=336)



Regulamin serwera Arma 3 ACE - Sallami - 07-11-2018

Regulamin serwera Arma 3 ACE
1. Możliwość dołączenia do rozgrywki w jej trakcie (po ustalonym terminie startu bądź rozpoczęciu jej przez organizatora) jest zależna od decyzji organizatora rozgrywki. 
2. Podczas każdej misji musi zostać zachowany pion dowodzenia, tzn. minimum jedna osoba koordynująca działania wszystkich graczy oraz jej zastępca. Jeżeli slot TL/HQ nie będzie obsadzony w momencie rozpoczęcia misji organizator ma prawo zdecydować o anulowaniu misji. 
3. Przeszkadzanie, utrudnianie, psucie rozgrywki innym graczom jest zabronione. 
4. Spamowanie na kanałach komunikacji jest zabronione. 
5. Ogień przyjacielski/bratobójczy jest zabroniony.
6. Wymierzanie sprawiedliwości na własną rękę jest zabronione. 
7. Granie bez możliwości komunikacji głosowej TS (z wyjątkiem problemów technicznych) jest zabronione. 
8. Brak współpracy z TL/HQ oraz innymi graczami na serwerze jest zabronione. 
Na misjach bezwzględnie wymagana jest współpraca, podporządkowanie się osobie dowodzącej/TL/HQ. Jeżeli graczowi/graczom nie podoba się sposób dowodzenia może/mogą:
zaproponować inne rozwiązanie osobie kierującej misją (mając na uwadze że z ich zdaniem nie musi się liczyć),
opuścić rozgrywkę,
wyrazić swoje zdanie na podsumowaniu misji. 
9. Świadome wykorzystywanie błędów gry jest zabronione. 
10. Korzystanie z modyfikacji pozwalających uzyskiwać nieuczciwą przewagę w grze jest zabronione. 
11. Gracz zapisany na dany slot ma obowiązek wypełniać przypisaną do niego rolę. 
12. Gracz zapisany na dany slot ma obowiązek stawienia się na misji przed momentem jej rozpoczęcia. Nie poinformowanie o absencji min. 30 min przed rozpoczęciem misji będzie karane zawieszeniem możliwości rezerwacji slotów na kolejnych misjach bądź możliwością wpisania się tylko na listę rezerwową. Administracja może anulować karę, jeśli nieobecny przedstawi usprawiedliwienie i zostanie ono pozytywnie rozpatrzone. 
13. Niestosowanie się do powyższych zasad może skutkować wyrzuceniem gracza z serwera na czas misji, ostrzeżeniem na forum lub zawieszeniem.