• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeus 20.07
#2
No to z punktu widzenia zeusa - z jakiegoś powodu nie wyważyłem balansu przeciwnika do liczby graczy. Mi się wydawało, że misja aż tak się nie dłuży jednak potem dowiedziałem się, że z perspektywy graczy było przeciwnie. Zmiana evaca też miała być uzasadniona fabularnie, ale koniec końców to nie był dobry pomysł.
Taktycznie nie wyglądało to jakoś bardzo źle z góry, poza tym co wspomniał przedmówca, czyli grupy która przez pierwsze pół misji ewidentnie bezcelowo męczyła się na górkach.
Chaos, który nastąpił potem z czasem jak np. wybieganie graczy przed drużyny, ogólne nie trzymanie szyku, rozkazów i lekceważenie znajdowania się na polu walki mogło być spowodowane właśnie zmęczeniem misją, ale z drugiej strony też tym, że misje zeusowe gramy z odrodzeniami. Niestety takie zeusy robione na szybko mają to do siebie, że możliwości pojawienia się błędów są wielkie.

Wbrew pozorom taka pierdoła jak podsumowania zeusów okazała się mocnym pozytywem, który został wprowadzony jako wypadkowa spotkania organizacyjnego. A pozytywem dlatego, że małymi kroczkami mimowolnie gracze sami okazują chęć poprawy z misji na misję, czyli nasze wymagania rosną.
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Zeus 20.07 - przez Wrr - 20-07-2018, 23:54
RE: Zeus 20.07 - przez szachcik - 21-07-2018, 03:15

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości