• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate"
#19
[Obrazek: YDLEYhe.png]

Główne założenia misji
Misja wykonana
- Uzasadnienie
Zadania główne wykonane. Brakło trochę wody/jedzenia z lootu, więc musiałem lekko dopomóc.

Problemy techniczne
Misja zadziałczyła tak jak powinna dopiero w drugim podejściu. W pierwszej wersji prawdopodobnie zbyt dużo było jednostek zombie, które mocno obniżyły płynność działania. W wersji poprawionej ilość jednostek postawionych w edytorze zmniejszona o ok. 50%, dodatkowo zmienione kilka parametrów: narzucony bardzo niski view distance, wszystkie jednostki "uśpione" - wyłączona ich dynamiczna symulacja, która włączała się dopiero w pobliżu graczy oraz kilka obiektów również przestawionych w tryb bez symulacji.
Poprawiłem też czas pojawiania się głodu i pragnienia.

Nieobecności
Kilka osób zrezygnowało po pierwszym nieudanym podejściu. Szkoda, że nie zaczekali 15 min na poprawioną wersję.

Uwagi
W drugiej próbie po falstarcie, która miała być potraktowana bardziej testowo rozgrywka wyszła może trochę za luźno i chaotycznie, przez co bez chcianego klimatu, ale jest to uzasadnione ze względu na zaistniałe okoliczności.

Wnioski
W pierwszej chwili po zakończeniu mógłbym powiedzieć, że misja to spory niewypał, ale po zastanowieniu się stwierdzam, że zebrane doświadczenie i zdobyta wiedza o misjach bazujących na zombie warta była poświęcenia czasu, a była to moja pierwsza misja tego typu.
Mogę uderzyć się w pierś, że w misji wiele rzeczy można było dopieścić, ale wygrała opcja, żeby rozegrać ją w miarę szybko.
Co do ilości zombie na mapie warto odnotować, że wspomaganie się Zeusem wychodzi in plus. W drugiej wersji misji co prawda usunąłem sporą część jednostek, ale potem w trakcie respiłem je z zeusa właśnie, na tyle, że ich ilość mogła być porównywalna do pierwotnej i nie było to odczuwalne pod kątem płynności gry.
Dzięki za przybycie i cierpliwość przede wszystkim, zwłaszcza tym, którzy poczekali do drugiego razu, bez większego marudzenia. Została nuta optymizmu, która motywuje do dalszego tworzenia i dopracowywania swoich dzieł.

Pozdrawiam
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: [ COOP | 17.05.2019] Codename "Levitate" - przez szachcik - 18-05-2019, 10:25

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości