Wolisz żeby szycie było włączone na misjach?
Nie, niech zostanie jak jest.
13.33%
2
Tak, szycie powinno być włączone.
20.00%
3
Zależy od misji.
66.67%
10
15 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dyskusja odnośnie systemu Medycznego
#3
Doprecyzowując
Skuteczność bandaży na konkretne rany możemy odczytać tutaj: ACE_Medical_Treatment.hpp
Krwotoki są zależne od rodzaju rany zgodnie z konfiguracją: ACE_Medical_Injuries.hpp

Prawidłowa kolejność łatania jest skomplikowana.
ACE na pewnym etapie obliczeń sprowadza krwawienia do dwóch kategorii. Krwotoków z ciała oraz krwotoków z kończyn.

Krwawienie z ciała obejmują maksymalnie 0.9 krwawienia z głowy oraz maksymalnie 1.0 krwawienia z ciała.
Maksymalnie oznacza że krwotok z głowy na poziomie 2.0 będzie sprowadzony do poziomu 0.9. Maksymalna wartość krwawienia z ciała wynosi 1.0.

Kod:
private _bodyBleedingRate = ((_headBleeding min 0.9) + (_bodyBleeding min 1.0)) min 1.0;

Krwawienia z kończyn obejmują maksymalnie 0.3 krwawienia z każdej z rąk oraz 0.5 krwawienia z każdej nogi. Wynik również może wynieść maksymalnie 1.0.
Kod:
private _limbBleedingRate = ((_leftArmBleeding min 0.3) + (_rightArmBleeding min 0.3) + (_leftLegBleeding min 0.5) + (_rightLegBleeding min 0.5)) min 1.0;

Krwawienia z kończyn są zależne od krwawienia z ciała zgodnie z wzorem:

krwawienie_z_kończyn * (1.0 - krwawienie_z_ciała)

Kod:
_limbBleedingRate = _limbBleedingRate * (1 - _bodyBleedingRate);

Ostatecznie wynikiem jest suma krwawienia z ciała i kończyn.

Wnioski
Załatanie ciała powoduje zwiększenie krwawienia kończyn. Kolejność należy ustalić na podstawie zaawansowania obrażeń.

Całość na podstawie fnc_updateWoundBloodLoss.sqf

Nie wiem na jakiej podstawie zestawiasz ilość krwi z opisami gdzie twoje zakresy nawet z sobą nie graniczą.
Poziomy krwi są stałe oraz wynoszą:


Kod:
#define DEFAULT_BLOOD_VOLUME 6.0 // in liters

#define BLOOD_VOLUME_CLASS_1_HEMORRHAGE 6.000 // lost less than 15% blood, Class I Hemorrhage
#define BLOOD_VOLUME_CLASS_2_HEMORRHAGE 5.100 // lost more than 15% blood, Class II Hemorrhage
#define BLOOD_VOLUME_CLASS_3_HEMORRHAGE 4.200 // lost more than 30% blood, Class III Hemorrhage
#define BLOOD_VOLUME_CLASS_4_HEMORRHAGE 3.600 // lost more than 40% blood, Class IV Hemorrhage
#define BLOOD_VOLUME_FATAL 3.0 // Lost more than 50% blood, Unrecoverable
Na podstawie script_macros_medical.hpp
Never spend 6 minutes doing something by hand when you can spend 6 hours failing to automate it ~Zhuowei Zhang
[Obrazek: NTFSyLu.gif]
  Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Dyskusja odnośnie systemu Medycznego - przez kbz - 02-05-2021, 17:03
RE: Przydatne informacje odnośnie systemu Medycznego - przez Marcin648 - 03-05-2021, 22:24

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości