Sprawa w kwestii efektywności medyka.
#1
Witam! Chciałbym się podzielić ważną informacją która ułatwia robotę medyka, jako że na wielu misjach jest młyn już po pierwszym dłuższym kontakcie apeluję o NIE LATANIE DO MEDYKA Z OTWARTĄ RANĄ. Medyk w większości przypadków ma dużą kolejkę rannych po kontakcie i po prostu nie ma czasu, a wykorzystywanie na was krwi też zajmuję czas, tak samo jak odzyskanie przytomności. Równocześnie jeżeli widzicie że ma dużo ludzi w gorszym stanie to nie ma sensu marnować jego czasu na zaszycie wam małej ranki na ręce czy innej kończynie. Proszę, szanujcie jego czas oraz chęć grania na tym slocie Smile. Proponuję administracji o zrobienie systemu dzięki któremu medyk będzie mógł sprawniej opatrywać rannych, zaczynając od tych w bardzo ciężkim stanie a kończąc na draśnięciach oraz odmowę leczenia chamskiego lub niecierpliwego osobnika.
[Obrazek: YsS69V1.jpg]
Odpowiedz
#2
No witam.

Jako, że lubię grać medykiem i znam się trochę na rzeczy to się wypowiem.

(01-05-2018, 22:12)Wadny napisał(a): jako że na wielu misjach jest młyn już po pierwszym dłuższym kontakcie apeluję o NIE LATANIE DO MEDYKA Z OTWARTĄ RANĄ. Medyk w większości przypadków ma dużą kolejkę rannych po kontakcie i po prostu nie ma czasu

Ja tego tak nie odczuwałem jak grałem jako medyk albo bardzo rzadko były takie sytuacje, że miałem kolejki. Ale jak taka sytuacja ma miejsce czyli dużo rannych po kontakcie to medyk po prostu musi sobie to ogarnąć (kogo będzie leczyć na pierwszym miejscu, kto ma pomagać przy udzielaniu pomocy, czy zarządzić ewakuację itp.) . W kwestii latania do medyka z otwartą raną to medyk ma obowiązek udzielić mu pomocy medycznej (jak np. ranna osoba nie ma bandaży przy sobie).

(01-05-2018, 22:12)Wadny napisał(a): a wykorzystywanie na was krwi też zajmuję czas, tak samo jak odzyskanie przytomności.

Tutaj trzeba pamiętać, że po zabandażowaniu rannej osoby (i jeśli jest przytomna) status zmienia się na "Opóźniony" (stan stabilny), czyli gdy po zabandażowaniu (ewentualnie zszyciu) rannej osoby mamy inną ciężko ranną to nie podajemy krwi tamtej tylko od razu przystępujemy do opatrywania tej drugiej (ciężko rannej ze stanem niestabilnym).

(01-05-2018, 22:12)Wadny napisał(a): Równocześnie jeżeli widzicie że ma dużo ludzi w gorszym stanie to nie ma sensu marnować jego czasu na zaszycie wam małej ranki na ręce czy innej kończynie. Proszę, szanujcie jego czas oraz chęć grania na tym slocie.

Tutaj się zgodzę w kwestii, że jak jest dużo rannych osób to inni ze stanem stabilnym powinni poczekać (obstawiać perymetry, pomagać, czy robić coś innego), są na drugim miejscu jeśli chodzi o uwagę medyka. Jeśli chodzi o chęć grania na medyku to wydaję mi się, że właśnie to jest kwintesencja tej roli, bo jak czasami grałem takie misje gdzie mało kto był ranny to mi się szczerze trochę nudziło, im więcej rannych na misji tym więcej medyk ma do roboty i tym więcej frajdy z grania medykiem (przynajmniej dla mnie Tongue ). Po to wchodzisz na slot medyka, żeby udzielać pomocy medycznej (tak samo jak pilot, TL, RT itp. itd.).

(01-05-2018, 22:12)Wadny napisał(a): Proponuję administracji o zrobienie systemu dzięki któremu medyk będzie mógł sprawniej opatrywać rannych, zaczynając od tych w bardzo ciężkim stanie a kończąc na draśnięciach oraz odmowę leczenia chamskiego lub niecierpliwego osobnika.

Tutaj masz schemat jaka powinna obowiązywać kolejność leczenia (moim zdaniem):

(TY) Medyk (ciężko ranny) > (INNY) Medyk (ciężko ranny) > Squad leader (ciężko ranny) > Team leader (ciężko ranny) > (tutaj można już właściwie losowo ale można według określonej sytuacji [na dole napisze o co mi chodzi]) kolega z drużyny (ciężko ranny) >reszta (ciężko ranny) > (TY) Medyk (lekko ranny> (INNY) Medyk (lekko ranny) >  Squad leader (lekko ranny) Team leader (lekko ranny) kolega z drużyny (lekko ranny) > reszta (lekko ranny) >i tak samo jeśli chodzi o stan stabilny (złamania, ubytki krwi, zszycie) gdzie wystarczy dokończyć leczenie.

"tutaj można już właściwie losowo ale można według określonej sytuacji" - jak jest potrzebny np. AT bo wrogi pojazd jedzie, albo inżynier bo trzeba coś naprawić itp.

Najważniejsze, żeby medyk siebie opatrzył a potem innych. Jak medyk padnie to nie pomoże reszcie.

Jeśli chodzi o odmowę leczenia to nie możesz tak zrobić, medyk musi opatrzyć wszystkich rannych sojuszników bez wyjątku. Możesz tylko zmienić kolejność leczenia i dać taką osobę na koniec kolejki.

I ostatnia sprawa - jak gracie medykiem i macie ranne osoby do opatrzenia to musicie wykazać się organizacją i planem działania, ponieważ są najróżniejsze przypadki otrzymania obrażeń i co za tym idzie ubytki krwi, ból, złamania itp. trzeba to odpowiednio ocenić i przystąpić do udzielania pomocy odpowiedniej osobie i opatrzyć odpowiednią ranę. Pamiętajcie też, że ranne osoby są pod waszą opieką i to wy przejmujecie nad nimi kontrolę do czasu opatrzenia. Czyli medyk wydaje polecenia i kieruję ranną osobą.

Resztę info macie tutaj

To chyba tyle
Pozdrawiam

Jeszcze jedna sprawa

Do wszystkich poza medykami - Jak jesteście ranni i macie taką możliwość to wskazane jest aby samemu się opatrzyć. Wy tych bandaży nie macie dla ozdoby czy dla medyka, tylko dla siebie, jak wam zabranie to medyk wam da. Po to medyk ma przy sobie dużo bandaży aby was opatrzyć, czyli trzyma je dla was, nie dla siebie (niestety czasami jest to zapomniane).
Jeśli sami siebie opatrzycie to tylko przyspieszy proces leczenia i tym szybciej wrócicie na pole walki a medyk będzie mógł zajmować się swoimi sprawami.

Takie małe przypomnienie Tongue

Pozdrawiam
[Obrazek: E9vWyK.gif]
4
Odpowiedz
#3
Dokładnie tak jak Gerhex mówi rzadko jest taka sytuacja żeby była kolejka do medyka
Odpowiedz


Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości