• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[COOP | 02.05.2018 | 20:00] Plama oleju
#1
Plama oleju
COOP | 02.05.2018 | 20:00

[Obrazek: T2qhGaG.jpg]

Opis:
Opuszczona platforma wiertnicza została zajęta przez grupę handlarzy bronią. Stąd drogą powietrzną przerzucają amunicję dla krajów wschodniej Afryki. Siły specjalne zostały przydzielone aby zakończyć ten proceder.

Miejsce: Desert Island

Zadania główne:
  1. Przejąć kontrolę nad platformą (wyczyścić ze wszystkich strażników).
Zadania dodatkowe:
  1. Nie ponieść strat w ludziach.
Mapa:
[Obrazek: 6cYekqm.jpg]

Plan zakłada desant drużyny nurków (2 sekcje po 3 operatorów) na północ od platformy, gdyż tam znajduje się wejście. Gdy nurkowie wejdą już na platformę druga drużyna szturmowa ma za zadanie ostrzeliwać górną część platformy z pokładu helikopterów aby umożliwić sobie desant na jej lądowisku i osłonić drugą drużynę.

Sloty:
Alpha 1-1
  1. Element Leader (nurkowie) szachcik
  2. Operator CQB Niezalezny
  3. Operator CQB Zbysiek
  4. Operator CQB Wadny
  5. Operator CQB Malkazar
  6. Operator CQB Barmanek
Alpha 1-2
  1. Team Leader (helka)
  2. SARC Medic Gerhex
  3. Heli Pilot Oro
  4. Heli Pilot klapek
  5. Operator Bon
  6. Operator syrgyt
Dodatkowe informacje:
Misja jest mocno eksperymentalna i jeśli będzie zbyt monotonna to hejt mile widziany. Jak na dzisiaj nie uzbiera się jakiś skład do 20:30 to przeniosę na jutro.

Mody: Paczka podstawowa
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
#2
Alpha 1-1 Operator CQB
#3
4. Heli Pilot- Oro.
#4
Operator aka strzelec na ławeczce
#5
3. Operator CQB
[Obrazek: CYZRFcP.png]
#6
CQB 6
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
#7
Medic?
[Obrazek: E9vWyK.gif]
#8
5.Operator CQB Malkazar
#9
Alpha 1-2
Team Leader (helka)
#10


Podsumowanie.
Mimo, że zapisy godzinę przed startem to udało się zebrać komplet a nawet mogłem dodać jeden slot, żeby Rysio jeszcze mógł zagrać.
Technicznie bez zarzutu.

Ze względu, że była to misja dość eksperymentalna pozwolę sobie ją ocenić z przymrużeniem oka. Nie było żadnych wskazówek jak podejść do platformy, bo stworzenie planu całej platformy byłoby zbyt czasochłonne, stąd też brak żadnego planu działania. Jak na improwizowany atak to muszę przyznać, że poszło nieźle. Strzelcy podobno poradzili sobie bezproblemowo i dość szybko mogli zdesantować. Chociaż nie wyczyścili też wszystkich widocznych "na zewnątrz" strażników. Był błąd jednego z pilotów co spowodowało zatopienie jednej helki.
Drużyna nurków poradziła sobie całkiem poprawnie, chociaż pierwszego człowieka straciliśmy już przy pierwszym kontakcie z wrogiem Big Grin
Jedyne czego mi brakowało to jakiegoś zdyscyplinowania przy czyszczeniu pomieszczeń/sektorów. Niektórzy po prostu wybiegali bez lidera, wbijali przez drzwi i zabijali jak leci. Może dzięki temu misja została ukończona szybciej, ale też z kilkoma niepotrzebnymi stratami.

Plusy:
+ Organizacja nurków (w miarę dobrze wykonywali rozkazy, szybko podejmowane decyzje w krytycznych momentach)
+ Skuteczność drużyny helki (przynajmniej jednej, bo nie sądziłem że uda się wylądować bez uszkodzeń)

Minusy:
- za duże straty (zakładałem, że uda się przejść to wolniej, ale bezpieczniej, czyli bez strat)
- brak zgrania między dwoma drużynami
Tak naprawdę to ja jestem Makarov


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości