Podsumowanie spotkania #1 [14.07.18]
#1
Dziękuję wszystkim za przybycie. Jeśli dobrze pamiętam przyszło równo 20 osób, więc frekwencja dopisała wystarczająco.  

Streszczenie: na spotkaniu głównie dyskutowaliśmy nad tym czy serwer ace3 wymaga reorganizacji bądź zmian i jeśli tak to jakich.
Ze swojej strony zaproponowałem prowadzenie statystyk graczy i misji, aby istniał jakikolwiek punkt zaczepienia do analizy potencjalnej liczby graczy pod kątem JO i nie tylko. Ponadto była propozycja określenia kompetencji graczy w podziale na kategorie (dowodzenie, pilotaż, medycyna itd.), spisania ich w formie tzw. tablicy kompetencji oraz utworzenia na tej podstawie pewnych standardów potrzebnych umiejętności do ewentualnych szkoleń.
Dalej a propos serwera ace była dyskusja n/t dyscypliny, przede wszystkim w komunikacji.
Co do spraw ogólnych forum pojawiła się też dyskusja n/t oceny i ewentualnego poprawienia estetyki forum, w tym stworzenia portalu dla głównej strony Friendly-Fire.

Wnioski/ustalenia:

- Jeśli chodzi o reorganizację ace3 to niestety żadnych konkretów nie udało się ustalić podczas spotkania, więc zapadła decyzja, że kilka drobniejszych spraw zostanie przegłosowane na forum w formie ankiet a pozostałe kwestie zostają odroczone do następnego spotkania.

- Joint-opy będą odbywały się od teraz regularnie, min. 1 raz w miesiącu.

- Powstanie ankieta na temat dotychczasowej działalności oraz wyglądu forum.

- Do kadry moderatorskiej zostali awansowani: Bon, Gerhex oraz terich.

- Od tej pory spotkania będą się odbywać regularnie, min. 1 raz w miesiącu.

Do czasu następnego spotkania jest czas, żeby zastanowić się w jaki sposób grupa powinna się organizować pod kątem gry JO oraz czy cała działalność serwera ace3 powinna iść w kierunku bardziej zorganizowanej/ustandaryzowanej.
Termin kolejnego spotkania zostanie ogłoszony wkrótce.
Kładziesz się do łóżka, zamykasz oczy i próbujesz nie być na świecie - to jest spanie.
~Zbysiek
Odpowiedz
#2
Mała aktualizacja co do "awansów"

- Trzech nowych moderatorów ma pełnić funkcje zastępców dla adminów sekcji (technicznej, community i kreatywnej). Terich oraz Gerhex przypisani zostali do sekcji community jako zastępcy dla mnie, a Bon do technicznej jako wsparcie dla Marcina i Mariuusza. Ponadto dotychczasowy moderator Mat został przypisany do sekcji kreatywnej pod admina Sharrdo.

Informacje n/t ich szczegółowych zadań i celów dla poszczególnych sekcji będę przedyskutowane na forum moderatorów i opublikowane wkrótce.
Kładziesz się do łóżka, zamykasz oczy i próbujesz nie być na świecie - to jest spanie.
~Zbysiek
Odpowiedz


Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości