• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance
#1
Nazwa misji

[Vietnam Coop | 18.08.2018] Maintenance
Sobota 20:00

Opis:
Da Krong, Quang Tri

Była spokojna wieczorowa atmosfera, gdy naglę z pobliskich baz nadawano kod czerwony. Vietcong przepuścił atak!
Celem stały się słabo umocnione, bądź daleko wysunięte przyczółki, z bazy Lz Savage zostały wysłane jednostki oraz oddziały pancerne. z powodu braków pojazdów, wydano rozkaz pułkowi kawalerii pancernej, aby dostarczyli pojazdy do bazy Lz Savage.

Pojazdy te, są niezmiernie ważne, w celu dodatkowej ochrony przydzielono bojowy helikopter który ma je eskortować z bazy Camp Sarge do LZ Savage.

Miejsce: Da Krong, Quang Tri Vietnam

Zadania główne:

- Transport wozów opancerzonych z Camp Sarge do LZ Savage
- (Dowódca) Stawić się w HQ Lz Savage w celu otrzymaniu następnych rozkazów

Mapa:
[spoiler=mapa][Obrazek: 27ba0d215c.jpg][/spoiler]

Sloty:

Alpha 2-4
Platoon Leader (M16) NieZalezny (szachu kazal)
1st Sgt. (M-14)
2nd. Sgt. (M-14) Wrr
Medic (M16) Bone
Medic (M16) Antrzej
RTO (M16) szachu
Machine Gunner Assistant (M-16)
Machine Gunner (M60) Dymek
Infantryman (M16) 
Infantryman (M16)
Infantryman (M16) Szalony
Infantryman (M14) Vester
Casualty (M16) Seba

Pilot
1. Pilot trans/bojowy zbysiek
2. Pilot trans/bojowy

Dodatkowe informacje:
- Radia krótkiego zasięgu posiadają jedynie 1st oraz 2nd Sgt. Platoon Leader, Machine Gunner Assistant
- drugi slot pilota zostanie dodany gdy WSZYSTKIE sloty piechoty zostaną zapełnione
- pilot dysponuję helikopterami transportowymi, bojowymi, jednym F4 oraz jednym Spooky (tylko, gdy będą obydwoje piloci) rozbicie danego pojazdu powoduje stratę jednej sztuki posiadanej maszyny
- 1st oraz 2nd Sgt są wyższą rangą od innych, oprócz Platoon Leadera, co oznacza że platoon leader może dla danego sierżanta przydzielić część oddziału którymi ma dowodzić.
- zielone znaczniki są dla pilotów, niebieskie dla piechoty a czarne - informacyjne (nie widac na screenie bo nie dodałem wtedy)
- Nie rozkładajcie i składajcie ponownie różne statyczne rzeczy (maszynówki, światła, granatniki, etc. lubią się bugować i nie działać jak spakujecie i ponownie rozpakujecie)


Mody:

[spoiler][Obrazek: fff9e5f958.jpg][/spoiler]
UNSUG download
  Odpowiedz
#2
2nd. Sgt. (M-14)- Wrr
Pozdrawiam,
Wrr
  Odpowiedz
#3
RTO (nie muszę chyba mówić kto dowodzi)
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz
#4
Pilot
1. Pilot transPORTOWY/bojowy
[Obrazek: CYZRFcP.png]
  Odpowiedz
#5
Infantryman (M14)
  Odpowiedz
#6
Machine Gunner (M60) - Dymek
  Odpowiedz
#7
Medyk
It's a basic truth of the human condition, that everybody lies. The only variable is about what.
The weird thing about telling someone they're dying is it tends to focus their priorities. You find out what matters to them.
What they're willing to die for. What they're willing to lie for.
~Gregory House
  Odpowiedz
#8
Medic (M16)
  Odpowiedz
#9
Infantryman (M16)
  Odpowiedz
#10
Rezerwa może wbija pół godziny po starcie... Czyli w sumie na start xd
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
  Odpowiedz
#11
[Obrazek: CYZRFcP.png]
  Odpowiedz
#12
MISSION FAILED
summary: Na początku przy moście, wróg napotkał silny atak wroga złożonego z 12 olimpijczyków w rzucie kulą, strafy były potworne, należało porzucić 2 pojazdy, następnie po otrzymaniu zaopatrzenia w postaci jednostek ludzkich i wysłaniu ich do wspierania bazy, zostaliśmy zaatakowani przez nadludzi umiejących przenikać przez ściany... i zapewne połowa botów była także olimpijczykami w rzucie kulą. 


Problemy:
Serwer:
  • Brak uwag, wszystko działało ładnie.
ZEUS:
  • Gdyby działał, to bym powiedział, jednak nie działał mi i lipka (user error czy coś nwm nie mogłem nawet się zalogować z hasła)
MissionMaker:

  • Było zwiększyć częstotliwość pojawiania się wroga tak o jakieś +50% (czyli fale co 12-13 minut)
  • Mogłem usunąć całkowicie kamienie i w ich miejsce wstawić coś by zakryły dziury
  • Niepotrzebnie jednak usuwałem zeusa na ident...
  • Nie przewidziałem, że do Vietcongu przyjmują tylko olimpijczyków w rzucie kulą (testowałem wiele razy ale granaty nigdy nie były jakimś problemem, na przyszłość wiem, by skryptowo im granaty usuwać z wyposażenia i będą tyle co kamieniami rzucać.)
  • Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję..

Nieobecności:

Moje Uwagi:
 Gdybym zmniejszył ilość wroga przy 1-wszym ambushu, zwiększył częstotliwość z 7-8minut na fale do 12-13  minut oraz usuną kamienie i załatał dziury, oraz pozbawił w skrypcie wroga granatów, pewnie by wszystko było pięknie i ładnie i działało. Jednak jak zawsze wyszło jak zawsze, czyli ch*****. Beep Boop. Prze-pra-szam. Beep Boop.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości