• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Coop 23.08.18 20:00] Witamy w Fallujah
#1
Witamy w Fallujah
COOP | 23.08.2018 | 20:00
               Czwartek
Opis:
Duży konwój zaopatrzenia musi przejechać przez miasto Fallujah, które jest w połowie pod kontrolą terrorystów. Nad tym samym miastem przelatywał samolot rządowy który rozbił się na trasie zabezpieczenia. Przed wjazdem konwoju został wysłany oddział ratunkowy oraz śmigłowiec. Śmigłowiec został zestrzelony przy samym wjeździe do miasta a oddział nie odpowiada. Waszym zadaniem jest oczyścić drogę dla konwoju z wszelkich niespodzianek oraz przejąć zadanie oddziału ratunkowego, tym samym sprawdzić co się z nim stało. Końcem drogi do zabezpieczenia jest Highway po środku Fallujah, tam spotkacie się z oddziałem zabezpieczającym tamten kawałek drogi.

Miejsce: Fallujah

Zadania główne:
1.Oczyścić drogę dla konwoju.
2.Sprawdzić miejsce rozbicia helikoptera.
3.Sprawdzić stan oddziału ratunkowego.
4.Zabezpieczyć miejsce katastrofy (to nie brzoza)

Sloty:
Alpha (Romeo)
1. Squad Leader-Szachmistrz (Dobry kierowca)
Alpha 1-1
2.Team Leader-Siedem
3.Strzelec SMAV-Vester
4.Medyk-Bon
5.Saper/Miner-Klapek
6.Mechanik-Malkazar
7.Strzelec-Focus (Kuba)
Alpha 1-2
8.Team Leader-rispo
9.Saper/Miner-Dymek
10.Saper/Miner-Antrzej
11.Strzelec-Niezależny
12.Strzelec-JK92

Rezerwa

1. Squad Leader-
2.Team Leader-
3.Strzelec SMAV-
4.Medyk-
5.Saper/Miner-
6.Mechanik-
7.Strzelec-
8.Team Leader-
9.Saper/Miner-
10.Saper/Miner-
11.Strzelec-
12.Strzelec-

Dodatkowe informacje:
Dodatkowy mod waży 201.5 MB także bez hejtu proszę.
Sloty rezerwowe są również zapasowymi (w ramach wytłumaczenia) na nie zapisujemy się dopiero w momencie zapełnienia całej Alphy.
Squad Leader wraz z Team Leaderami mogą już na misji luźno modyfikować zasoby ludzkie.
Przy spawnie macie trzy pojazdy które musicie zabrać.
Znalezione IED ładujecie do środkowego pojazdu.
Wszystkich martwych żołnierzy USA pakujemy w worki i zabieramy nieśmiertelniki (Ciała do środkowego pojazdu)
Mody:
Paczka podstawowa
Fallujah
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
  Odpowiedz
#2
Alpha 1-1
5.Saper/Miner-klapek
  Odpowiedz
#3
Alpha, SL
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz
#4
A1/1 Medyk (tak 50/50 że zdąże)
It's a basic truth of the human condition, that everybody lies. The only variable is about what.
The weird thing about telling someone they're dying is it tends to focus their priorities. You find out what matters to them.
What they're willing to die for. What they're willing to lie for.
~Gregory House
  Odpowiedz
#5
Alpha 1-1
3.Strzelec SMAV-
  Odpowiedz
#6
Strzelec alpha 1-2
  Odpowiedz
#7
Alpha 1-1 Strzelec-Focus
  Odpowiedz
#8
A1-1
TL- Wrr (jak internet się nie obrazi)
Pozdrawiam,
Wrr
  Odpowiedz
#9
6.Mechanik-
[Obrazek: CYZRFcP.png]
  Odpowiedz
#10
Alpha 1-2
Strzelec
  Odpowiedz
#11
Alpha 1-1
6.Mechanik- Malkazar
  Odpowiedz
#12
Whatever- Antrzej
  Odpowiedz
#13
Alpha 1-2
Saper/Miner- Dymek
  Odpowiedz
#14
Od teraz można zapisywać się na rezerwę, osoby z tych slotów końcowo mogą zostać przeniesione na inne, jeżeli nie znajdzie się dowódca do Alpha 1-2, dowodzić nim będzie Szachcik.
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
  Odpowiedz
#15
Alpha 1-2
8.Team Leader- rispo
  Odpowiedz
#16
Rezerwa
12.Strzelec - Marcin648
Never spend 6 minutes doing something by hand when you can spend 6 hours failing to automate it ~Zhuowei Zhang
[Obrazek: NTFSyLu.gif]
  Odpowiedz
#17
Misja zakończona sukcesem ! Ostatecznie konwój przedostał się przez miasto. Żołnierze rozbrajający droge po powrocie zostali okrzyknięci sławą.

Gracze odczuwali nudę i monotonność w wykonywanych zadaniach, czasami były kompletnie nie sprecyzowane.
Postaram się wyciągnąć wnioski i dopracować następną misję.
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
  Odpowiedz
#18
https://www.youtube.com/watch?v=ORQuVu_8vzI
https://www.youtube.com/watch?v=HlFhZuJ_shg
Never spend 6 minutes doing something by hand when you can spend 6 hours failing to automate it ~Zhuowei Zhang
[Obrazek: NTFSyLu.gif]
  Odpowiedz
#19
Kilka słów od HQ.
Misja wykonana średnio, niedopracowana przede wszystkim, ale grało się nawet dobrze. 
Na początek lekki chaos z wyposażeniem. Wszystko wpakowane do jednego MRAP-a, w tym taka podstawowa rzecz jak radia, które każdy musiał wymienić. Medycy coś tam marudzili na brak jakiegoś tam bandaża, ale nie będę tego oceniał, bo może takie było założenie.
Frekwencja ponad stan sprawiła, że konieczne było dostawienie do konwoju jeszcze jednego pojazdu. Mimo to logistycznie i tak nie było to dobrze rozwiązane, bo zabieranie z celów ponad 20 zwłok było chyba niewykonalne, a na pewno męczące i niepotrzebne. Można to było wymyślić lepiej. Co do samych zadań przyczepię się jeszcze, że poza głównym "oczyszczeniem drogi dla konwoju" pozostałe były mocno niesprecyzowane.
Jeśli chodzi o samą rozgrywkę to początkowo była dość męcząca (ze względu na to co napisałem powyżej), ale z czasem się rozkręciła. Wroga nie było dużo, ale trzeba było być cały czas skoncentrowanym, bo mógł być wszędzie (trudny teren: wąska droga, sporo przeszkód, gęsta zabudowa).
Gracze poradzili sobie całkiem nieźle. Czasami lekki chaos w rozkazach z mojej strony i chwilowa dekoncentracja przy pilnowaniu perymetrów powodowały, że dawaliśmy się zaskoczyć. Ale i tak jak na misję z konwojem wypadło dobrze. 

Plusy
+ frekwencja,
+ progres w grze konwojem (organizacja),
+ dobry odbiór misji (subiektywnie dla mnie odbiór misji dobry i miło będę wspominał)

Minusy
- kilka niedociągnięć logistycznych i w wyposażeniu
- cele misji (trochę niejasne, mało immersyjne)
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości