• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[COOP | 22.08.2018 | 20:00] Obronić Veresnik
#1
Obronić Veresnik
COOP | 22.08.2018 | 20:00

[Obrazek: YTIVvdh.jpg]

Opis
Wojska Federacji Rosyjskiej stanowczo, ale też dość lekceważąco posuwają swoją ofensywę na północ. Przewaga liczebna, sprzętu oraz wyposażenia nad Siłami Zbrojnymi Czarnorusi pozwoliła im szybko zająć południową część półwyspu. Jednak im dalej, tym Rosjanie zaczęli ponosić coraz większe straty. Po zajęciu Zielonogórska kierują pozostałe siły od razu w stronę Czarnoruskiej bazy Veresnik, która jest ostatnią przeszkodą przed wkroczeniem na strategicznie położone lotnisko.

Miejsce
Chernarus.

Zadania główne
- Utrzymać bazę Veresnik.

Zadania dodatkowe
- Zlokalizować punkt dowodzenia w okolicy Green Mountain i zneutralizować go,
- Zlokalizować punkt serwisowy w Zielonogorsku i zabezpieczyć go.

Dodatkowe informacje
W bazie znajduje się 9 istotnych pozycji do obsadzenia (wg mapki):
1. BRDM ATGM (nieruchomy)
2. Ural ZU-23
3. DshKM
4. BMP-1 (nieruchomy)
5. T-72 (nieruchomy)
6. DshKM
7. UAZ AGS
8. Shilka (nieruchomy)
9. 2x D-30 AT.
[spoiler=mapa umocnien][Obrazek: IdBkwos.jpg][/spoiler]


Wróg będzie szturmował sporą ilością piechoty zmechanizowanej. Może dysponować także jeszcze kilkoma czołgami. 
[spoiler=AO][Obrazek: VJR6Pca.jpg][/spoiler]


Sloty

Alpha 1-1
1. General - Bon
2. SL - szachcik
3. Rifleman (GP-25) - Jot_Ka
4. MG - Focus (Kuba)
5. AT Spec - Wadny
6. Marksman - Sharrdo

Alpha 1-2
1. SL - rispo
2. Engineer - terich
3. Medic - Barmanek
4. Rifleman - Rysio

Alpha 1-3
1. SL - Wrr
2. AT Spec - Vester
3. MG - zbysiek
4. Medic - NieZalezny
5. Rifleman - Malkazar

Alpha 1-4
1. SL
2. Engineer
3. Rifleman (GP-25)
4. MG - syrgyt

Mody
Paczka podstawowa
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz
#2
Alpha 1-1
1. General
2. SL
3. Rifleman (GP-25)
4. MG
5. AT Spec
6. Marksman Sharrdo
[Obrazek: hFLirBl.gif]
  Odpowiedz
#3
Alpha 1-1
1. General
2. SL
3. Rifleman (GP-25)
4. MG
5. AT Spec Wadny
6. Marksman Sharrdo
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
  Odpowiedz
#4
Alpha 1-1 MG
  Odpowiedz
#5
Witam,

A1-3 
SL- Wrr
Pozdrawiam,
Wrr
  Odpowiedz
#6
Generał
It's a basic truth of the human condition, that everybody lies. The only variable is about what.
The weird thing about telling someone they're dying is it tends to focus their priorities. You find out what matters to them.
What they're willing to die for. What they're willing to lie for.
~Gregory House
  Odpowiedz
#7
Alpha 1-2
1. SL
2. Engineer - terich
  Odpowiedz
#8
Alpha 1-3
3. MG

teriśtychuju
[Obrazek: CYZRFcP.png]
  Odpowiedz
#9
Alpha 1-3
2. AT Spec
  Odpowiedz
#10
4. Medic NieZalezny
  Odpowiedz
#11
Alpha 1-3
5. Rifleman Malkazar
  Odpowiedz
#12
Alpha 1-2 Rifleman
  Odpowiedz
#13
Alpha 1-2
1. SL - rispo
  Odpowiedz
#14
Alpha 1-4
4. MG
  Odpowiedz
#15
Dodałem drużynę 1-4 z powodu zapełnienia pozostałych slotów.
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz
#16
Podsumowanie

Powtórzę prawdopodobnie to co mówiliśmy na ts po misji.
Po pierwsze moje wątpliwości co do ilości wroga zakończyły się tym, że okazało się go za mało. Piechoty było dość sporo, ale była zbyt daleko od nas, żeby zacząć skuteczny ostrzał przez co nie była zbyt dużym zagrożeniem. Pojazdy, które miały atakować też nie wyrządziły praktycznie żadnych szkód. Jedynie pod koniec ataku zrespiłem zgrupowane 3 pojazdy, które cokolwiek uszkodziły (zginął terich i ranionych zostało co najmniej kilka osób). Zaznaczyć trzeba, że około 30% jednostek wroga praktycznie nie ruszyło do ataku, tzn. chowały się na pozycjach, bądź gubiły ścieżkę i nie dotarły do celu. Może gdyby te jednostki zaatakowały razem z pozostałymi to obrona byłaby chociaż trochę trudniejsza. Nie chciałem przesadzić bojąc się o fps-y, ale jednak poziom trudności był zbyt niski. Mimo to bmp, czołg oraz działa wystrzelały się z większości amunicji.

Duży plus za organizację przez dowódcę Bona. Wszystko było poukładane od początku. Nie działo się wiele, ale komunikacja była bardzo dobra i sytuacja była opanowana na tyle, że można byłoby zareagować bez przeszkód w razie pogorszenia sytuacji.

Oczywiście obrona się udała, tylko niedobitki musiałem usunąć, bo nie chciały się ruszyć z miejsca mimo twardych negocjacji.
Potem próbowaliśmy jeszcze podejść do jednego z dodatkowych celów, ale gdy podeszliśmy bliżej było kompletnie ciemno, tak że nie dało się nawet normalnie przemieszczać, bo nie było widać przeszkód na 1m przed sobą. Po stracie kilku osób, w tym dowódcy postanowiliśmy się wycofać.

Plusy
+ organizacja, dowodzenie (jak nigdy)

Minusy
- za łatwo
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości