MISJA DO PONOWNEGO ROZEGRANIA
summary: Według mnie zostało wykorzystane najwyżej 25% contentu całej misji, za czym idzie zaklasyfikowałbym ją do ponownego rozegrania.
Misja okazała się dość trudna i nie była odpowiednio dopowiedziana, określony styl gry doprowadził do natychmiastowej śmierci praktycznie wszystkich w ciągu paru minut,
brak medyka z powodu crashów (przez parenaście minut) były problemem i drużyna była bez medyka, lecz nawet jeden medyk nie zdołałby porządnie połatać wszystkich którzy dostali i byli odsłonięci.
Problemy:
Serwer:
Moje Uwagi:
Po przemysleniu i zastanowieniu się co można by ulepszyć
Znaczniki szczegółowe odnośnie każdej ważnej rzeczy na mapie zarówno w bazie jak i miejscu walk.
- sądze że to nie podbiega dyskusji, nie wiem czemu nie dodałem znaczników, zapewne sądziłem że opisane taski będą wystarczająco dobre
Log rozmów
- Jak Sallami powiedział, on miał wyłączony Armowski czat, co jak lider miałby wyłączony czat? nei wiedziałby o wskazówkach gdzie ma się udać, jaki jest stan, etc.
Dlatego w każdym z punktów dodam Log rozmów (który oznacze na mapie). w którym wiadomość będzie dodawana wraz ze szczegółami odnośnie np transportu rannych. W ten sposób dowódca da radę przeczytać to co nie widział, albo to co nie był w stanie doczytać
Wsparcie powietrzne
- Niestety ale sam sallami może nie wystarczeć jako wsparcie i w momencie kiedy RTO zginie bądź on poleci na przezbrojenie albo po rannych piechota pozostała samym sobie. dodanie w punktach obrony wsparcia powietrznego składaującej się z helikoptera który by krążył dookoła celu zapewniając gigantyczną zaporę ogniową z gunnerów (z wysokim poziomem) przez określony czas, byłby odpowiednim zastępstwem i pozwoliłoby również odetchnąć jednostkom w przypadku poważnych strat bądź rannych
Szpital polowy
- W każdym z punktów byłby znak szpitala polowego, w którym gracz może się uleczyć, dodałbym taką opcję z powodu, iż medyk może być zajęty próbą odtratowania nieprzytomnego żołnierza, jeśli komuś brakuje krwi w takim szpitalu byłaby interakcja która mu regeneruję krew, jednak coś za coś, proces ten byłby długi a przerwanie go spowodowałoby utratę progressu. pomysł do uzgodnienia z uczestnikami
Punkty obrony jako takowego swojego rodzaju safezone'y.
- trzeba mieć miejsce w którym można odetchnąć, połatać rannych, przemyśleć co dalej. Dodanie botów z godmode które by strzegły tylko i wyłącznie wejścia, a nie terenów dookoła miejsca mogłoby sprawić, że gracz miałby czas się schować, połatać, etc. w misji była sytuacja gdzie 1 bot zabił wszystkich 3 graczy, bo po prostu wszedł do budynku bocznym wejściem i zabił leczących się ludzi. pomysł do uzgodnienia z uczestnikami
Skrypt Informacyjny dla Pilota
- w momencie, gdy ktoś umiera i się respi, pilot o tym nie wie. należałoby dodać jakiś skrypt typu Hint albo innego typu wiadomość, która by go informowała o stanie osób ile jest w bazie i czeka na transport.
Pozwalanie grzebać w ciałach nieprzytomnych
- Gdyby osoba posiadające radio dostała i była nieprzytomna, a osoba której jej nie ma by towarzyszyła tej osobie, jak mogłaby poinformować drużynę? Możliwość wzięcia radia z ciał nieprzytomnych pozwoliłaby na zawiadomienie drużyny w razie takie sytuacji.
Boty
- Zmniejszyć im czas na reagowanie i celność, Boty chodziły już wiedząc, gdzie jesteście i oddawały strzał w momencie gdy ktoś się wychylił, na dalekich dystansach to nie był problem, ale na krótkich już był dość uciążliwe. pomysł do uzgodnienia z uczestnikami
Zapraszam do dyskusji i komentowania pomysłów
summary: Według mnie zostało wykorzystane najwyżej 25% contentu całej misji, za czym idzie zaklasyfikowałbym ją do ponownego rozegrania.
Misja okazała się dość trudna i nie była odpowiednio dopowiedziana, określony styl gry doprowadził do natychmiastowej śmierci praktycznie wszystkich w ciągu paru minut,
brak medyka z powodu crashów (przez parenaście minut) były problemem i drużyna była bez medyka, lecz nawet jeden medyk nie zdołałby porządnie połatać wszystkich którzy dostali i byli odsłonięci.
Problemy:
Serwer:
- Brak uwag, wszystko działało ładnie, momentami spadały fpsy z powodu zbyt dużej ilości trupów, rozwiązać można z metodą którą ktoś podpoweidział - Garbage Collection.
- odkryłem, że gdy kopiowałem jednostkę która się pojawiła i ją wkleiłem, to zamiast jednostki skopiowanej respiła się jednostka z Vanillia. Dziwna sprawa.
- Zeus, powinien być zeusem. Mimo, że chciałem załatać lukę braku ludzi spędziłem 90% gry na zeusie tak czy siak.
- Z powodu zbyt dużego pośpiechu na tym jak ma wyglądać przebieg misji, zapomniałem nadać uprawnienia medyka dla medyków, niby nic bo z zeusa można dodać w ciągu sekundy ale jednak się zapomniało!
- zapomniałem dodać hełmów chociaż przysięgałbym, że je dodawałem w skrzynce
- Brak znaczników i markerów. Pewnie z tego samego powodu co pierwszy punkt
- Siwy
Moje Uwagi:
Po przemysleniu i zastanowieniu się co można by ulepszyć
Znaczniki szczegółowe odnośnie każdej ważnej rzeczy na mapie zarówno w bazie jak i miejscu walk.
- sądze że to nie podbiega dyskusji, nie wiem czemu nie dodałem znaczników, zapewne sądziłem że opisane taski będą wystarczająco dobre
Log rozmów
- Jak Sallami powiedział, on miał wyłączony Armowski czat, co jak lider miałby wyłączony czat? nei wiedziałby o wskazówkach gdzie ma się udać, jaki jest stan, etc.
Dlatego w każdym z punktów dodam Log rozmów (który oznacze na mapie). w którym wiadomość będzie dodawana wraz ze szczegółami odnośnie np transportu rannych. W ten sposób dowódca da radę przeczytać to co nie widział, albo to co nie był w stanie doczytać
Wsparcie powietrzne
- Niestety ale sam sallami może nie wystarczeć jako wsparcie i w momencie kiedy RTO zginie bądź on poleci na przezbrojenie albo po rannych piechota pozostała samym sobie. dodanie w punktach obrony wsparcia powietrznego składaującej się z helikoptera który by krążył dookoła celu zapewniając gigantyczną zaporę ogniową z gunnerów (z wysokim poziomem) przez określony czas, byłby odpowiednim zastępstwem i pozwoliłoby również odetchnąć jednostkom w przypadku poważnych strat bądź rannych
Szpital polowy
- W każdym z punktów byłby znak szpitala polowego, w którym gracz może się uleczyć, dodałbym taką opcję z powodu, iż medyk może być zajęty próbą odtratowania nieprzytomnego żołnierza, jeśli komuś brakuje krwi w takim szpitalu byłaby interakcja która mu regeneruję krew, jednak coś za coś, proces ten byłby długi a przerwanie go spowodowałoby utratę progressu. pomysł do uzgodnienia z uczestnikami
Punkty obrony jako takowego swojego rodzaju safezone'y.
- trzeba mieć miejsce w którym można odetchnąć, połatać rannych, przemyśleć co dalej. Dodanie botów z godmode które by strzegły tylko i wyłącznie wejścia, a nie terenów dookoła miejsca mogłoby sprawić, że gracz miałby czas się schować, połatać, etc. w misji była sytuacja gdzie 1 bot zabił wszystkich 3 graczy, bo po prostu wszedł do budynku bocznym wejściem i zabił leczących się ludzi. pomysł do uzgodnienia z uczestnikami
Skrypt Informacyjny dla Pilota
- w momencie, gdy ktoś umiera i się respi, pilot o tym nie wie. należałoby dodać jakiś skrypt typu Hint albo innego typu wiadomość, która by go informowała o stanie osób ile jest w bazie i czeka na transport.
Pozwalanie grzebać w ciałach nieprzytomnych
- Gdyby osoba posiadające radio dostała i była nieprzytomna, a osoba której jej nie ma by towarzyszyła tej osobie, jak mogłaby poinformować drużynę? Możliwość wzięcia radia z ciał nieprzytomnych pozwoliłaby na zawiadomienie drużyny w razie takie sytuacji.
Boty
- Zmniejszyć im czas na reagowanie i celność, Boty chodziły już wiedząc, gdzie jesteście i oddawały strzał w momencie gdy ktoś się wychylił, na dalekich dystansach to nie był problem, ale na krótkich już był dość uciążliwe. pomysł do uzgodnienia z uczestnikami
Zapraszam do dyskusji i komentowania pomysłów