Wolisz żeby szycie było włączone na misjach?
Nie, niech zostanie jak jest.
13.33%
2
Tak, szycie powinno być włączone.
20.00%
3
Zależy od misji.
66.67%
10
15 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dyskusja odnośnie systemu Medycznego
#12
To ja się lekko przypie*dolę do ogółu jeśli można. Przypomnijcie mi chociaż jedną misję, która była grana powoli, "immersyjnie", z klimatem i w miarę niedawno (powiedzmy max 1-2 lata wstecz) gdzie faktycznie szycie ran lub inne realistyczne/ mil-simowe i spowalniające grę elementy byłyby fajnym uzupełnieniem rozgrywki, pożądanym przez graczy. Żeby ułatwić Wam zadanie podpowiem - no prawdopodobnie nie było lub może jakaś przypadkowa jedna i wcale nieprawda. 

To że system medyczny wygląda jak wygląda nie jest przypadkiem, szycie nie jest wyłączone przypadkiem, tylko poparte jest to wieloma obserwacjami i dyskusjami przed/po misjach. Nie chcę tu nikogo atakować i nie chcę, żeby to było odebrane jako jakiś zarzut, ale w gruncie rzecz ujmując no my tak po prostu gramy - bez zaangażowania i for fun. 
Wbrew pozorom missionmaker nie ma w tej grupie pola do popisu, bo zakres tolerancji graczy, jeśli chodzi o gameplay jest baaaardzo wąski. Śmiem nawet stwierdzić, że wszystkie misje rozgrywane są tak samo. 
I w zasadzie nikt nie zadaje sobie już pytania dlaczego tak jest. A wypunktować można sporo, m.in. 
- notoryczny brak dyscypliny (tak, wystarczy 1-2 osoby żeby zepsuć misję mm-kerowi i reszcie graczy)
- brak zaangażowania w przebieg misji (nikt nie czyta opisów misji, nikogo poza TL nie interesuje stan drużyny i obecna sytuacja podczas misji)
- brak zaangażowania w odprawy po misji (brak konstruktywnej oceny, analizy, krytyki)
- wąski zakres umiejętności/ niska znajomość mechaniki gry i brak rozwoju w tym kierunku (ciągle te same osoby w tych samych rolach, deficyt dowódców albo spróbuj zrobić misję samolotami - powodzenia).

Możemy się za to pochwalić egoistycznym podejściem gdy np. zasoby na misji są ograniczone i MÓJ ekwipunek jest najważniejszy, gdy mm dokładnie przygotuje lokację do zbadania a my robimy speedrun, zostawiając przy tym połowę drużyny z tyłu (włącznie z dowódcą), bo przecież JA muszę pierwszy dotrzeć do wyjścia i to JA muszę zabić Makarova. Albo gdy MM spędzi 2-3 dni nad robieniem misji a my się z niej wypiszemy na kilka godzin przed.
.
.
.
Podsumowując - grupa ma niski próg wejścia nie bez powodu. FF jest odpowiedzią na wpadkę z ACP gdzie gracze nie mieli nic do powiedzenia przez dyktaturę. Nasza gra wygląda jak wygląda, bo CHCEMY żeby tak wyglądała. Administracja oddała grupę w ręce społeczności, bo takie były oczekiwania. Okazało się, że społeczność gdy nie ma wspólnego wroga i nie ma z kim się napier*alać to ma wyje*ane i niewiele potrafi wymyślić (spokojnie to cecha narodowa, nie trzeba się tym przejmować). I tak, wiem, że administracja też tylko pachnie, ale strategia minimalistycznego podejścia od góry jest zamierzona i w sumie to i tak we 2 z Marcinem poświęcamy dużo więcej uwagi, czasu i środków, żeby to działało, niż pozostałe ~kilkanaście osób. 
Ogółem jeśli coś się zmieniło i chcemy grać Armę jakoś bardziej poważnie to dla mnie żaden problem i możemy temat przedyskutować. Inaczej problem braku zaangażowania jest prawdopodobnie nie do rozwiązania (przynajmniej do czasu wyjścia Army 4). Więc przepraszam @zbysiek, ale na tą chwilę marnujesz swój czas, bo nie uzyskasz zamierzonego wpływu na grę. Gracze mają malutkie móżdżki i nie pamiętają już, że spadanie bandaży tylko ich wkur*iało. Wynik ankiety zinterpretowałbym jedynie jako chęć zmiany czegokolwiek, bo nudno.
Tak naprawdę to ja jestem Makarov
  Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Dyskusja odnośnie systemu Medycznego - przez kbz - 02-05-2021, 17:03
RE: Przydatne informacje odnośnie systemu Medycznego - przez szachcik - 04-05-2021, 22:10

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości