• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycje modyfikacji ArmA 3 ACE
#1
Propozycje modyfikacji

W tym temacie można proponować modyfikacje na serwer Friendly Fire ArmA 3 ACE. Uprasza się o poważne i konstruktywne podejście do sprawy. Uprasza się także o wykorzystywanie szablonu:

  1. Nazwa modyfikacji:
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji:
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza):
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji*:
Istotnym aspektem dla administracji, przy rozpatrzeniu modyfikacji, jest to czy znajduje się on na Steam Workshop. Jeżeli takowy mod nie znajduje się na nim, to nie przekreśla jego szans na dodanie.




Alexander

*Nieobowiązkowe, ale zalecane.
  Odpowiedz
#2
1. Isla Duala 3.9
2. https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=714149065
3. Mapa, waży 273mb
4. Fajna i ładna mapka

EDIT: możesz do szablonu dodać rozmiar modyfikacji [mb] Wink
siemkaSmile
[Obrazek: pFNwza1.jpg]
  Odpowiedz
#3
1. PSZ: Polish Armed Forces Mod
2. http://www.armaholic.com/page.php?id=30087
3. Dodaje rodaków
4. Chciałbym pograć znajomym mi wojskiem i sprzętem. Można też z PSZ zrobić misje fabularne z udziałem WP.
[Obrazek: 76561198020798801.png]
  Odpowiedz
#4
Isle Duale mieliśmy już nie raz mapa dość ciekawa taka Afryka ale jakoś nie specjalnie porywająca co do PSZtów osobiście jestem jak najbardziej Za Wink
  Odpowiedz
#5
Podpisuję się pod Matem, chociaż w przypadku wszelkiej maści map wydaje mi się, że najlepszą opcją byłoby składanie propozycji razem z pewnego rodzaju deklaracją, że zrobi się (albo załatwi się z którymś MM) na niej np 4-5 misji na dzień dobry. Żeby nie było tak, że potem mapa leży i się kurzy. Tongue
  Odpowiedz
#6
To coś ode mnie.

Nazwa modyfikacji: Chernarus Redux
Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...arus+redux
Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): nowa, bardzo klimatyczna mapa, dobra pod tryb zombie.
Uzasadnienie propozycji modyfikacji*: Myślę, że screenshoty zrobione przez autora modyfikacji mówią same za siebie. Jak ja zobaczyłem to mi szczęka opadła (h3h3). Niestety mod wymaga dodatkowej modyfikacji, na budynki.
Prezydent, Zeus, VIP, pułkownik z lotniskowca.

[Obrazek: 2RjCfwn.jpg]

[Obrazek: tenor.gif?itemid=20018143]
  Odpowiedz
#7
(05-03-2018, 02:10)AtomicAlexander napisał(a): To coś ode mnie.

Nazwa modyfikacji: Chernarus Redux
Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1128256978&searchtext=chernarus+redux
Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): nowa, bardzo klimatyczna mapa, dobra pod tryb zombie.
Uzasadnienie propozycji modyfikacji*: Myślę, że screenshoty zrobione przez autora modyfikacji mówią same za siebie. Jak ja zobaczyłem to mi szczęka opadła (h3h3). Niestety mod wymaga dodatkowej modyfikacji, na budynki.

Mod epicki ale trzeba też brać pod uwagę że nie każdy ma potwora 64 GB ramu 2x1080TI więc poddałbym tę mapę testom na jakiejś misji
[Obrazek: hFLirBl.gif]
  Odpowiedz
#8
Island Panthera a w tym miejscu jest w steam workshop (na armoholicu jest to lepiej opisane, a wersja jest ta sama)
Duża mapa/wyspa dająca wiele możliwości podejścia do rozgrywki, posiada 2 wersje zimową i letnią, po szybkich testach na moim sprzęcie, który nie jest najwyższych lotów mapa spisuje się nawet nieźle
[Obrazek: hFLirBl.gif]
  Odpowiedz
#9
Alex - Mapa fajna ale to jest PostApo wiec za dużo misji na tym nie wymyślisz (tylko do zombie i nawyzej coś ala ewakuacja cywili) moim zdaniem nie warto ładować mapy która obciąża komputery tylko pod Zombie które defacto nie bedzie czesto grane. Salami Island Panthera znam ta mape we wcześniejszch wersjach posiadała straaaaaszne bugi które psuły rozgryywke na niej trzeba by dogłębniej potestować możliwe że mapa ma potencjał ale tam są praktycznie same góry trudny teren dla MM
  Odpowiedz
#10
@Mat no właśnie najlepszy teren dla MM Big Grin
[Obrazek: hFLirBl.gif]
  Odpowiedz
#11
@Salami bardziej wkur*iajacy Tongue
  Odpowiedz
#12
proponuję tego Reduxa wsadzić do modyfikacji dodatkowych, mapa jest zbyt dobra by ją zignorować
  Odpowiedz
#13
Mapę, którą proponowałem, grałem z SDS, jest zajefajna i większość kompów ją raczej uciągnie, graliśmy tam w teamie, gdzie parę osób miało słabe kompy i grało normalnie. Co do jej wykorzystania: przede wszystkim zombie, albo post apo misja (Ruscy i te sprawy)
Prezydent, Zeus, VIP, pułkownik z lotniskowca.

[Obrazek: 2RjCfwn.jpg]

[Obrazek: tenor.gif?itemid=20018143]
  Odpowiedz
#14

  1. Nazwa modyfikacji: Lingor+Dingor Island v3.82
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=718649903
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Mod dodaje jedną nową mapę w dwóch wariantach (tropikalny i pustynny).
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Jest to ciekawa mapa którą można by ograć parę razy. Od wielu osób słyszałem że jest dobra pod coopy i z własnych testów które przeprowadziłem wynika że jest raczej dobrze zoptymalizowana. Nie powinna więc sprawiać problemów na serwerze. Mam już przygotowane 2 misje coop do zagrania na tej mapie i jeżeli  zostanie dodana a misje się spodobają to mam już zaplanowane 3 coopy do zrobienia. Dodatkowo na obu misjach chcę przetestować rodzaj rozgrywki w których nie jest potrzebny zeus w czasie gry (aby mogły być grane kiedy się chce Tongue )   i jeżeli wszystko obejdzie się bez większych komplikacji to pozostałe misje też będą "bez zeusowe".
  Odpowiedz
#15
(04-04-2018, 23:22)Terich09 napisał(a):
  1. Nazwa modyfikacji: Lingor+Dingor Island v3.82
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=718649903
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Mod dodaje jedną nową mapę w dwóch wariantach (tropikalny i pustynny).
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Jest to ciekawa mapa którą można by ograć parę razy. Od wielu osób słyszałem że jest dobra pod coopy i z własnych testów które przeprowadziłem wynika że jest raczej dobrze zoptymalizowana. Nie powinna więc sprawiać problemów na serwerze. Mam już przygotowane 2 misje coop do zagrania na tej mapie i jeżeli  zostanie dodana a misje się spodobają to mam już zaplanowane 3 coopy do zrobienia. Dodatkowo na obu misjach chcę przetestować rodzaj rozgrywki w których nie jest potrzebny zeus w czasie gry (aby mogły być grane kiedy się chce Tongue )   i jeżeli wszystko obejdzie się bez większych komplikacji to pozostałe misje też będą "bez zeusowe".

mod wydaje się ok ale trzeba go najpierw zobaczyć pod względem technicznym i fakt że był aktualizowany ostatnio 1 kwietnia 2017 o 8:42 jest trochę niepokojący
[Obrazek: hFLirBl.gif]
  Odpowiedz
#16
Bo może już nie napływają im skargi i nie ma co poprawiać a ty się czepiasz
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
  Odpowiedz
#17
(12-04-2018, 22:43)zbysiek* napisał(a):
  1. Nazwa modyfikacji: Dual Arms - Two Primary Weapons
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1334412770
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Możliwość posiadania dwóch broni głównych jednocześnie.
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Przydatne jak się amunicja skończy i trzeba kałacha podnieść a plecaka nie mamy, to broń można rzucić na plecy. Żeby w polu jej nie zostawiać. Działa z RHS.

  1. Nazwa modyfikacji: GRAD SlingHelmet
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1354112941
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Możliwość przeniesienia hełmu na nuszkę.
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Hełmy załogantów/pilotów mają silne wygłuszenie i często trzeba je we wywalić na ziemię żeby cokolwiek słyszeć.Tutaj po prostu można je zawiesić na boku za pomocą menu Ace. Działa z RHS i PO.

Dobre Big Grin
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
  Odpowiedz
#18
(07-05-2018, 22:46)zbysiek* napisał(a): Client side:
  1. Nazwa modyfikacji: ACE Interaction Menu Expansion
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1376867375
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Dodaje praktycznie wszystkie interakcje z scrolla do menu ace.
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Client-Side.
  1. Nazwa modyfikacji: Align / Suppress / Immerse
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=903134884https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=825174634 / https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=825172265
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): 3 Mody (od tego samego twórcy), które dodają efekty wizualne celowania przez muszkę i szczerbinkę, ostrzału, wybuchów oraz przygwożdżenia.
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Client-Side. Możliwość wyłączenie każdej opcji w ustawieniach cba.
  1. Nazwa modyfikacji: Advanced Weapon Mounting
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1378046829
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Całkowicie zmienia system mocowania broni, dodając animacje i dźwięki w celu poprawy realizmu.
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Client-Side. Kompatybilne z wszystkimi broniami i akcesoriami oraz menu interakcji ace.
Server + Client:
  1. Nazwa modyfikacji: GRAD Trenches
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1224892496
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Retexturuje okopy z ACE na podstawie textury ziemi.
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1285887820


  1. Nazwa modyfikacji: ACRE2
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=751965892 + Cośik do Małcina: https://steamcommunity.com/workshop/file...791980678/
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Coś lepszego od gupiego TFARA.
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Wprowadza intercomy do pojazdów, oraz lepszą symulację radiów.

Polać mu
[Obrazek: 4AHEmRz.jpg]
  Odpowiedz
#19
(07-05-2018, 22:46)zbysiek* napisał(a):
  1. Nazwa modyfikacji: ACRE2
  2. Hiperłącze (link) do pobrania modyfikacji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=751965892 + Cośik do Małcina: https://steamcommunity.com/workshop/file...791980678/
  3. Przedstawienie modyfikacji i jej cech (co wprowadza): Coś lepszego od gupiego TFARA.
  4. Uzasadnienie propozycji modyfikacji: Wprowadza intercomy do pojazdów, oraz lepszą symulację radiów.


Tfar powinien już dawno odejść do lamusa, ale Acre2 widziałbym chętnie na kolejnej misji Big Grin
[Obrazek: 76561198020798801.png]
  Odpowiedz
#20
Ja osobiście jestem przeciw ACRE2 dlaczego ? prosta sprawa nie można wcisnąć 3 klawiszy i jednocześnie gadać bo przerywa nadawanie + połowa osób nie zna na TFR jak gadać przez radio a co dopiero na Acre gdzie jeden komunikat zagłusza drugi a potem będzie "a bo nie słyszałem tego"
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości