Friendly Fire

Pełna wersja: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nazwa misji

[Vietnam Coop | 18.08.2018] Maintenance
Sobota 20:00

Opis:
Da Krong, Quang Tri

Była spokojna wieczorowa atmosfera, gdy naglę z pobliskich baz nadawano kod czerwony. Vietcong przepuścił atak!
Celem stały się słabo umocnione, bądź daleko wysunięte przyczółki, z bazy Lz Savage zostały wysłane jednostki oraz oddziały pancerne. z powodu braków pojazdów, wydano rozkaz pułkowi kawalerii pancernej, aby dostarczyli pojazdy do bazy Lz Savage.

Pojazdy te, są niezmiernie ważne, w celu dodatkowej ochrony przydzielono bojowy helikopter który ma je eskortować z bazy Camp Sarge do LZ Savage.

Miejsce: Da Krong, Quang Tri Vietnam

Zadania główne:

- Transport wozów opancerzonych z Camp Sarge do LZ Savage
- (Dowódca) Stawić się w HQ Lz Savage w celu otrzymaniu następnych rozkazów

Mapa:
[spoiler=mapa][Obrazek: 27ba0d215c.jpg][/spoiler]

Sloty:

Alpha 2-4
Platoon Leader (M16) NieZalezny (szachu kazal)
1st Sgt. (M-14)
2nd. Sgt. (M-14) Wrr
Medic (M16) Bone
Medic (M16) Antrzej
RTO (M16) szachu
Machine Gunner Assistant (M-16)
Machine Gunner (M60) Dymek
Infantryman (M16) 
Infantryman (M16)
Infantryman (M16) Szalony
Infantryman (M14) Vester
Casualty (M16) Seba

Pilot
1. Pilot trans/bojowy zbysiek
2. Pilot trans/bojowy

Dodatkowe informacje:
- Radia krótkiego zasięgu posiadają jedynie 1st oraz 2nd Sgt. Platoon Leader, Machine Gunner Assistant
- drugi slot pilota zostanie dodany gdy WSZYSTKIE sloty piechoty zostaną zapełnione
- pilot dysponuję helikopterami transportowymi, bojowymi, jednym F4 oraz jednym Spooky (tylko, gdy będą obydwoje piloci) rozbicie danego pojazdu powoduje stratę jednej sztuki posiadanej maszyny
- 1st oraz 2nd Sgt są wyższą rangą od innych, oprócz Platoon Leadera, co oznacza że platoon leader może dla danego sierżanta przydzielić część oddziału którymi ma dowodzić.
- zielone znaczniki są dla pilotów, niebieskie dla piechoty a czarne - informacyjne (nie widac na screenie bo nie dodałem wtedy)
- Nie rozkładajcie i składajcie ponownie różne statyczne rzeczy (maszynówki, światła, granatniki, etc. lubią się bugować i nie działać jak spakujecie i ponownie rozpakujecie)


Mody:

[spoiler][Obrazek: fff9e5f958.jpg][/spoiler]
UNSUG download
2nd. Sgt. (M-14)- Wrr
RTO (nie muszę chyba mówić kto dowodzi)
Pilot
1. Pilot transPORTOWY/bojowy
Infantryman (M14)
Machine Gunner (M60) - Dymek
Medyk
Medic (M16)
Infantryman (M16)
Rezerwa może wbija pół godziny po starcie... Czyli w sumie na start xd
MISSION FAILED
summary: Na początku przy moście, wróg napotkał silny atak wroga złożonego z 12 olimpijczyków w rzucie kulą, strafy były potworne, należało porzucić 2 pojazdy, następnie po otrzymaniu zaopatrzenia w postaci jednostek ludzkich i wysłaniu ich do wspierania bazy, zostaliśmy zaatakowani przez nadludzi umiejących przenikać przez ściany... i zapewne połowa botów była także olimpijczykami w rzucie kulą. 


Problemy:
Serwer:
  • Brak uwag, wszystko działało ładnie.
ZEUS:
  • Gdyby działał, to bym powiedział, jednak nie działał mi i lipka (user error czy coś nwm nie mogłem nawet się zalogować z hasła)
MissionMaker:

  • Było zwiększyć częstotliwość pojawiania się wroga tak o jakieś +50% (czyli fale co 12-13 minut)
  • Mogłem usunąć całkowicie kamienie i w ich miejsce wstawić coś by zakryły dziury
  • Niepotrzebnie jednak usuwałem zeusa na ident...
  • Nie przewidziałem, że do Vietcongu przyjmują tylko olimpijczyków w rzucie kulą (testowałem wiele razy ale granaty nigdy nie były jakimś problemem, na przyszłość wiem, by skryptowo im granaty usuwać z wyposażenia i będą tyle co kamieniami rzucać.)
  • Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję..

Nieobecności:

Moje Uwagi:
 Gdybym zmniejszył ilość wroga przy 1-wszym ambushu, zwiększył częstotliwość z 7-8minut na fale do 12-13  minut oraz usuną kamienie i załatał dziury, oraz pozbawił w skrypcie wroga granatów, pewnie by wszystko było pięknie i ładnie i działało. Jednak jak zawsze wyszło jak zawsze, czyli ch*****. Beep Boop. Prze-pra-szam. Beep Boop.