[Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Wersja do druku +- Friendly Fire (https://www.friendly-fire.pl/forum) +-- Dział: Serwery (https://www.friendly-fire.pl/forum/forumdisplay.php?fid=74) +--- Dział: Arma 3 ACE (https://www.friendly-fire.pl/forum/forumdisplay.php?fid=24) +---- Dział: Misje (https://www.friendly-fire.pl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +---- Wątek: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance (/showthread.php?tid=279) |
[Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Seba - 16-08-2018 Nazwa misji
[Vietnam Coop | 18.08.2018] Maintenance Sobota 20:00 Opis:
Da Krong, Quang Tri Była spokojna wieczorowa atmosfera, gdy naglę z pobliskich baz nadawano kod czerwony. Vietcong przepuścił atak!
Celem stały się słabo umocnione, bądź daleko wysunięte przyczółki, z bazy Lz Savage zostały wysłane jednostki oraz oddziały pancerne. z powodu braków pojazdów, wydano rozkaz pułkowi kawalerii pancernej, aby dostarczyli pojazdy do bazy Lz Savage.
Pojazdy te, są niezmiernie ważne, w celu dodatkowej ochrony przydzielono bojowy helikopter który ma je eskortować z bazy Camp Sarge do LZ Savage.
Miejsce: Da Krong, Quang Tri Vietnam Zadania główne: - Transport wozów opancerzonych z Camp Sarge do LZ Savage - (Dowódca) Stawić się w HQ Lz Savage w celu otrzymaniu następnych rozkazów Mapa: [spoiler=mapa][/spoiler] Sloty: Alpha 2-4 Platoon Leader (M16) NieZalezny (szachu kazal) 1st Sgt. (M-14) 2nd. Sgt. (M-14) Wrr Medic (M16) Bone Medic (M16) Antrzej RTO (M16) szachu Machine Gunner Assistant (M-16) Machine Gunner (M60) Dymek Infantryman (M16) Infantryman (M16) Infantryman (M16) Szalony Infantryman (M14) Vester Casualty (M16) Seba
Pilot 1. Pilot trans/bojowy zbysiek 2. Pilot trans/bojowy Dodatkowe informacje: - Radia krótkiego zasięgu posiadają jedynie 1st oraz 2nd Sgt. Platoon Leader, Machine Gunner Assistant - drugi slot pilota zostanie dodany gdy WSZYSTKIE sloty piechoty zostaną zapełnione
- pilot dysponuję helikopterami transportowymi, bojowymi, jednym F4 oraz jednym Spooky (tylko, gdy będą obydwoje piloci) rozbicie danego pojazdu powoduje stratę jednej sztuki posiadanej maszyny
- 1st oraz 2nd Sgt są wyższą rangą od innych, oprócz Platoon Leadera, co oznacza że platoon leader może dla danego sierżanta przydzielić część oddziału którymi ma dowodzić.
- zielone znaczniki są dla pilotów, niebieskie dla piechoty a czarne - informacyjne (nie widac na screenie bo nie dodałem wtedy)
- Nie rozkładajcie i składajcie ponownie różne statyczne rzeczy (maszynówki, światła, granatniki, etc. lubią się bugować i nie działać jak spakujecie i ponownie rozpakujecie)
Mody:
[spoiler][/spoiler]
UNSUG download
RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Wrr - 16-08-2018 2nd. Sgt. (M-14)- Wrr RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - szachcik - 16-08-2018 RTO (nie muszę chyba mówić kto dowodzi) RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - kbz - 16-08-2018 Pilot 1. Pilot transPORTOWY/bojowy RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Vester - 16-08-2018 Infantryman (M14) RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Dymek - 16-08-2018 Machine Gunner (M60) - Dymek RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Bon - 16-08-2018 Medyk RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Antrzej - 17-08-2018 Medic (M16) RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Szalony - 18-08-2018 Infantryman (M16) RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Ładny - 18-08-2018 Rezerwa może wbija pół godziny po starcie... Czyli w sumie na start xd RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - kbz - 18-08-2018 RE: [Vietnam Coop | 18.08.2018 20:00] Maintenance - Seba - 18-08-2018 MISSION FAILED summary: Na początku przy moście, wróg napotkał silny atak wroga złożonego z 12 olimpijczyków w rzucie kulą, strafy były potworne, należało porzucić 2 pojazdy, następnie po otrzymaniu zaopatrzenia w postaci jednostek ludzkich i wysłaniu ich do wspierania bazy, zostaliśmy zaatakowani przez nadludzi umiejących przenikać przez ściany... i zapewne połowa botów była także olimpijczykami w rzucie kulą. Problemy: Serwer:
Moje Uwagi: Gdybym zmniejszył ilość wroga przy 1-wszym ambushu, zwiększył częstotliwość z 7-8minut na fale do 12-13 minut oraz usuną kamienie i załatał dziury, oraz pozbawił w skrypcie wroga granatów, pewnie by wszystko było pięknie i ładnie i działało. Jednak jak zawsze wyszło jak zawsze, czyli ch*****. Beep Boop. Prze-pra-szam. Beep Boop. |